Hej alla glada!!!!

Jag har inte lyckats att se på bloggen på ett tag.. har bara stått error hela tiden, men nu går det igen så nu ska jag allt skriva!!

Jag och Fredrik *Koqvist* är visst inte menade för stadslivet så vi har fått tag på en stuga som vi ska flytta till i januari/februari.. så då kan vi äntligen bjuda hem massa människor igen!

Stugan är tyvärr nere i laholm, långt från skolan men nära till fredriks släkt och till hans jobb 

Saga är toppen mysig. Vi går på en valpkurs i laholm varje vecka.. hon är både mist och yngst, men jag har inte trampat på henne än iaf.

Hon är jätte kaxig och älskar att jaga möss, ackes svans när jag rider och så brukar hon hänga i öronen på fredriks föräldrars hund. VILKEN SYN!!

Acke ska ju flytta då också, så nu blir vi björbäckryttare haha.

lite bilder på saga..

många adventskramar från linnea


Kommentarer
Postat av: Leander

verkligen super söt hund, men jag hade varit livrädd att trampa ihjäl den :P

2008-12-01 @ 11:48:33
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0