Livet är underbart!

Som alla vet så är jag ju lite efter ibland... så idag såg jag Mr and Mrs Smith (tre år försent haha) och den var ganska bra. Lite fånig men jag sväljer det mesta. De hade schyssta pickadoller och snygga kläder ;)

Jag är två dagar ifrån en "fast" anställning, hurra! Jag trivs på mitt jobb, även om jag gnäller ibland haha. Det är ju inte synd om mig precis. Jag har börjat fundera på att gå på komvux och plugga in historia A och psykologi A. Sedan kanske det blir polishögskolan.. det är ärligt talat det enda jag känner vore kul.. allt annat verkar trist. Eller tja, min dröm om en shettisridskola med SMALA och väldresserade ponnys och ungar som faktiskt KAN RIDA finns ju kvar i bakhuvudet såklart. Men då måste jag ju ha ponnys, gård och startkapital. Inget av det finns att tillgå så jag ger upp det för stunden.

Förra veckan träffade jag Emma (vi ska till gymmet i övermorgon, verkligen läge för det om vi ska kunna söka till polisen, eller hur? Haha.) Dessutom hann jag äta pizza o fika med söta Leander och fika med Lis. Underbart att se mina flickor!

Nu i helgen var min söta fru här, från lördag till söndag. Vi åt  pizza och godis tills vi nästan sprängdes, tittade på nördiga filmer och myste. Då var jag glad! Det kändes som den gamla goa lanthushållstiden.

Livet är inte så illa egentligen, och som många gamla säger: " Jag ångrar ingenting, det enda jag ångrar är allt jag inte gjorde".

Med det i bakhuvudet så har jag bestämt mig för att skaffa körkort illa kvickt, spara pengar till en solresa nästa sommar (ni får hemskt gärna hänga på, Grekland nästa?) plugga till något och såklart skaffa en snyggare garderob. Haha. Vad är era drömmar? Skulle vara roligt om ni ville delge oss alla här i bloggen! Jag hörde att Linus ska plugga till Skogsmästare förresten, mycket duktigt! Lycka till mannen! :D

Jag tycker att vi ska dra ihop en klassträff till sommaren.

Mycket kärlek och pussar från

Nena


Kommentarer
Postat av: lisette

vi kan ha ridskola ihop :D

2008-12-20 @ 18:11:41
Postat av: Leander

jag är oxå på!

2008-12-23 @ 00:24:42
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0