what happens in simlångsdalen?

inte speciellt mycke kan jag berätta.
jag lever  för tillfället singellivet på bästa sätt, som enligt mig är att överströ hästarna med all kärlek och konsumera kärlekskomedier i överflöd.
trots att jag e lite trött på allt va kärlek heter.
så bor fortfarande själv långt ute i buskarna, de e jag hästarna, hundarna och katterna.

har sålt min stora casha, äntligen säger jag bara.
däremot så va jag och hämtade 2 nya pållar i veckan.
en halvblodsvallack på 5 år och en friser vallack på 10 år.
halvblodet kommer användas till fälttävlan troligtvis och frisern ska mamma ha till körning, dom få dagar hon e hemma....

så i nuläget har jag 6st hästar alldeles för många, men ska sälja d-ponnyn så om nån vet nån som behöver en sådan.
sen ska jag nog sälja mitt ena fullblod italy  hinner inte satsa på 2 st samtidigt på den nivån.

måste ha tid att leva lite, mitt liv går rent ut sagt på att mocka skit just nu. haha.

tycker fler kan bli bättre på att uppdatera här, vissa har aldrig skrivit nått överhuvudtaget vilket känns lite tråkigt.



Nya halvblodet Bell-Kandue (skumt namn jag vet)
så kan ni få skåda de stora monstret se och njut
 
God jul och gott nytt år plönninge muppar Puss Lisette

Kommentarer
Postat av: Nena

Fina pållar! Men ska du behålla halvblodet ändå? :)

2008-12-21 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0