Tråkigt

Jag tycker att det är aptråkigt att så ytterst få skriver här. Och alla som pratade om hur ledsna de var att vi skulle sluta, att vi minsann skulle hålla kontakten i klassen. Jag kan ärligt säga att jag inte har kontakt med alla och att det är tråkigt. Somliga verkar inte bry sig ett skit, och just därför undrar jag om ni ens brydde er om "oss"  på riktigt innan studenten. Hyckleri. Om ni varken kan skriva här eller knappt höra av er irl så undrar jag om ni egentligen nånsin brydde er?

Hade vi inte bättre sammanhållning än såhär?!

// Helena

Kommentarer
Postat av: Leander

Jag skickade sms till delar av klassen om detta igår, hoppas fler skriver...

2008-11-17 @ 22:12:01
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: Maja

Håller med Helena, har faktiskt tänkt nu några dagar att jag ska skriva, men har inte haft något kul å berätta och knappt haft tid. Men jag lovar snart kommer ett inlägg från lilla mig. Men de finns ju folk som inte har skrivit ngn gång..lite tråkigt..så jag hoppas också att fler skriver.

2008-11-18 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0