Underbar

Hej allihopa :)

Tänkte bara visa er en bild på min nya sötnos jag hittat... och nej det är inget halvblod det är en PRE :) Men visst är han underbar? Just nu står han på Mallorca men om allt går som det ska kommer han till mig lagom till jul så jag hoppas dom slår in han åt mig :) Jag har för övrigt blivit det man kalla r dressyrnörd men jag ska försöka komma ihåg hur man hoppar ;)

Saknar er alla varje dag <3
KRAM AMELIATänkte bara skriva några rader om min nya sötnos som jag hittat på Mallorca! ...och nej det är inget halvblod det är en PRE och han är hingst på köpet haha. Men visst är han underbar?   Jag har nämligen blivit dressyrnörd och vem faller inte för denna sötnos :) Om allt går som det ska kommer han komma hem till mig med båten precis lagom till jul så jag hoppas dom slår in han åt mig!  Hoppas allt är bra med er alla, saknar er varje dag! Kramas!

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj vad snygg!

2008-11-19 @ 14:14:26
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: nena

Gud vilken häftig häst! :O dressyr är bra ;)

2008-11-19 @ 14:39:39
Postat av: Erika

föresten så hoppas jag vi får fler rapporter om häst senare, hur det går med honom osv ;)

2008-11-19 @ 16:36:04
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUDAFIN häst, men AMELIA, DRESSYR!?!?! Herregud, vad händer med er? suckar

2008-11-19 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0