Grymt förbannad

Jag kokar. Jag är arg. En tjej hörde av sig nyss på min partners msn och skrev. Jag skrev att jag var hans flickvän och att jag undrade vem hon var. Då var hon tydligen min namne, en brud som min partner berättat om. Bland annat har hon tidigare kläckt att jag är en wannabe av.. HENNE! Öhh knappast. Bara för att vi har samma namn.. jag avskyr henne och sa åt henne nyss att inte höra av sig mer till min pojkvän. Vi får väl se vad hon gör, förvånar mig inte om hon kommer kontakta honom jämt och ständigt efter detta.

Fy fan för jobbiga brudar.

Kram Nena

Kommentarer
Postat av: leander

ska jag slå henne??

2008-10-02 @ 17:33:02
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: nena

Ja tack. Hela klassen får banka på henne om dom vill. :D

2008-10-02 @ 21:12:52
Postat av: Erica

JAG VILL!JAG VILL!JAG VILL!JAG VILL! :D

2008-10-03 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0