Flyinge-nytt

Nu känns allt lite bättre här nere i Skåne.

Troligen eftersom jag och Johanna åkte hem till Lina Holmström och hopptränade :) Var så härligt att rida för Lina igen! Tycker verkligen att hon är bra och hon känner ju både Vilja och mig så det var nyttigt :)

Träningen gick i stort sett bra. Lina ville få Vilja att hoppa lite kortare och rundare. Så hon la ut en bom 3 m efter en oxer på ca. 100 varpå Vilja klipper av och hoppar över hindret OCH bommen!
Håller på att lägga ut filmen på youtube så ni ska få ngt att skratta åt!
Linas kommentar är bäst!
"Hon hoppa fanimej övern!" haha XD

Annars skötte sig min lilla toka ganska bra!
På lördag blir det hopptävling på Flyinge. Ska rida två 1m avd. B. Hon har ju egentligen kvalat till avd A men tycker det är onödigt att hoppa omhoppning på henne, så hon kan gott gå avd B. Så jag ska tävla mot Linneas hunk ;) haha!

Något annat som var ganska kul var att Lina hade samma häst under ettan som jag har nu, Staffete. Hon ramlade även av för två veckor sen och fick hjärnskakning, precis som jag (för 2 veckor sen!!!) lite scary :P Så Lina bara " Jadu Erica, du är som mig" Varpå jag ställer mig och tittar mig runt i ridhuset "Ja, det kan jag nog leva med!" ;)

Så nu är livet lite bättre.

På lördag blir det fest i Lund eftersom jag ÄNTLIGEN blir 19 på söndag! tjoho! :D

Härligt att höra ifrån er alla, behöver väl knappast säga att jag saknar er, och att Flyinge hade behövt 05D, jag och keno gör så gott vi kan för att representera vår klass!

Kramar / Erica

ps. ska förresten göra ngt med håret imorgon, har ni förslag? Brunt eller blondare?

Kommentarer
Postat av: Leander

jag kommer aldrig förlåta dig för att du tvingar din stackars häst att ha ROSA boots.

2008-09-25 @ 10:03:41
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: kelly

haha, nej, faktiskt erica, rosa!! :P

2010-02-24 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0