Livet i Småland

Tycker de är en jätte bra idé med bloggen, så man kan ha koll på alla.

Om de nu då skulle va någon som vill veta vad som händer i småland, så tänkte jag bara kort berätta lite.

De är ganska fullt upp med saker hela tiden, kunde inte komma på Emmas inflyttingsfest eftersom jag var i Malmö de helgen..men hoppas att de blev en toppen kväll.

Sen jobbar jag mest, men har också köp en ny häst, som kom hem igår kväll!
En 6-årig dressyrvalack, dock lite stor för lilla mig, men de kommer nog gå bra!

Hinner inte skriva mer nu, men jag saknar alla och hoppas ni har de så jätte bra!

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Erika

jag sa ju att du skulle hitta en häst =)

2008-09-24 @ 13:06:40
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0