Mitt liv

Om nu någon är intresserad av vad jag gör så ska jag göra som sötnosarna innan har gjort och skriva om mitt favoritämne, nämligen mig själv! XD Skämt åsido, men jag har ju inte träffat alla mina flickor på länge så därför måste jag uppdatera er på vad som händer i mitt liv.

Jag jobbar på Lidl och trivs bra. Är en deltid dock och jag vill ha heltid så jag är så att säga på jakt hela tiden.. Jag bor i Falkenberg med min Johan (haha jag har inte heller bytt) och vi förlovade oss på studenten. Ringarna köpte vi inte förrän nu i september, men jag är så glad så glad! :D

Jag träffar Emma och Leander emellanåt och det är underbart! Dock så saknar jag er andra snyggingar också, så klassträffen i Eggby får vi alla åtminstone försöka komma på!

I somras hade vi en liten re-union (med betoning på liten) på Rix festival i halmstad. Jag, Lis, Leander, Erica, Fia och Linnea sågs! Dessutom var Heidi med, hon som har Gustavsberg. Vi hade kul på Rix (Erica fick ju se sin älskade Ola), dessutom stod det en kille i rosa-pantern kostym bakom oss haha!  Sedan gick jag, Erica, Heidi och en kompis till Heidi på Bond (ett uteställe). Vi dansade och drack lite, mycket trevligt!

Efter denna lyckade träff så började vi fundera på om vi ska försöka träffas varje år på Rix Festival i Halmstad. Jag hoppas att så många som möjligt kommer! :D

Nu p¨å torsdag ska jag upp till Södertälje och hälsa på morföräldrarna, ska dessutom åka till Sigtuna och hälsa på mina älskade hästar! :D jag längtar så jag tror att jag spricker! Synd att ingen klassis bor i närheten av Tälje, då hade man ju kunnat ses..

Nu ska jag lägga in några bilder, piffigt va? XD

Jag och min Johan på vår förlovning!


Min förlovningsring!

Min Louis som jag ska hälsa på!

Rix rosa pantern!

Rix flickorna!

Erica och Fia!

Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0