Hejsan alla!!

Hejsan alla! Nu ska även jag prova denna idé trots att detta är ypperst sällsynt av denna otekniska lilla filur...
Jag bor som de flesta vet i Halmstad city i världens minsta men sötaste lägenhet tillsammans med lilla kokvist såklart..
Jag pluggar nu till sjuksköterska här på högskolan vilket är helt sjukt, har inte förstått ännu hur man ska kunna läsa mer än tusen sidor på en vecka!! men men , det kommer väl hoppas jag.

Jag var med lite på nollningen här vilket var asgrymt och alla tog det jätteseriöst och det var en bal, barnkalas, festligheter och lekar ideligen.
superkul. Jag är till å me med på lokalteven här i halmstad där man kan se mig skrika och gapa med alla andra sjuknollor.. jättepinsamt!

och så var det lilla acke packe som jag har fått börja trava lite med igen, ska på återbesök om en månad och om han håller tror hon att han blir helt bra och jag kan hoppa och allt, eller så håller han inte så får han bli mamma scans köttbullar... väldigt osäkert helt enkelt, men vi får väl hoppas och se! :)

....Jag har en jätte tråkig nyhet... jag kan antagligen inte komma till "ÄGGby" i oktober, men hoppas verkligen vi kan göra något på nyår allesammans!!

ps.Håll koll på hunken ancarcrona flyingeungar!!!! Ds.






Linnea

Kommentarer
Postat av: Nena

Haha vilken kul nollning ^^

2008-09-24 @ 15:48:51
Postat av: Erica

Att vi håller koll! Vi suktar när vi ser honom! Han är allt snygg du ;)

2008-09-24 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0