Nostalgi

Ännu en hyllning till Np05D
Sön 1 jun 2008 20:19
Övrigt, 9 läsare totalt
Jag följer Frus exempel och gör en lista över mina älskade klassisar!

Fru- du är helt underbar och min tid på Plönninge har präglats mycket av vänskapen med dig. Du är min solstråle som alltid gör mig glad, och vår humor är på exakt rätt nivå! Vi har aldrig bråkat, vilket är helt otroligt om man tänker på hur mycket tid vi har spenderat tillsammans. Du kommer alltid ha en speciell plats hos mig, och jag vill absolut inte tappa kontakten med dig! Älskar dig! :D Jag är tacksam för alla de gånger du och din familj ställt upp för mig också, TACK! <3

Lisette- den snygga "gotharen" som blivit heting i "vanliga" kläder också! Du ska bara veta hur sjukligt fascinerad jag var av dig i ettan, haha.. En snygg brud i gothstil som körde epa och red dressyr (?!). ^^ Knepig bild att få ihop, men du ska veta att jag tycker hemskt mycket om dig! Du har dessutom ställt upp för mig många gånger, vilket jag är dig evigt tacksam för. Vi ska hålla kontakten och ses ofta, det kan jag lova!

Fia- underbara Fia, alltid glad och hjälpsam ;) skämt åsido, men du är en bra vän, och jag gillar dig skarpt! Din regnbågsperiod i ettan var underbar, men du är fin nu med. Bara så du vet ;) Du har utvecklats mycket sedan ettan, det har vi alla gjort i och för sig, TILLSAMMANS! Det är underbart :D Tack för allt du någonsin hjälpt mig med. Dessutom ska vi också hålla kontakten ;)

Linnea- oj vad jag ogillade dig i ettan. Stockholmare! Haha.. saken är den att nu avgudar jag dig i princip, och jag minns inte riktigt när det vände, men det måste ha varit i tvåan någon gång? Du är störtskön och din humor är bara så härlig! :D

Leander- Du är en fin tjej med hjärtat på rätta stället! Jag tycker mycket om dig och du har tagit väl hand om mig när jag varit ledsen. Tack :) Du får se till att hälsa på mig i Falkenberg sen, vi kan ha det skoj ihop ;) Dessutom vill jag förövrigt hälsa hela klassen att precis ALLA är välkomna till mig! Jag tror att det kommer gå bra för dig i livet, du är en kämpe tjejen!

Emma- ärligt talat, goare kvinna får man leta länge efter! Efter att ha myntat uttryck som "pillidutten" och babbedutterna" så står Emma högt på min lista. Du är ju grym! Alltid många bollar i luften och med en hel del mellan öronen. Me like! :D

Keno- har gett ärligheten ett ansikte haha. Du säger verkligen vad du tycker, vilket är beundransvärt! Du är fruktansvärt rolig och livet på dagiset har blivit så mycket mer spännande sen du flyttade in med buller och bång. Jag tycker om dig min mysiga gotlänning :D Dessutom är du lite "full i fan", och det är det allra bästa med dig ^^

Sara N- jag tålde dig inte i början, antagligen för att jag som gammal 08a var fördomsfull mot norrlänningar. Men du har ju bevisat om och om igen vilken fantastisk tjej du är! Rolig, söt, snäll, och dessutom har du utvecklats så grymt i ridning så det finns inte! Jag är stolt över dig :D

Emelie- go och gla, kexchoklad! Vad ska man säga? Jag är enormt avundsjuk på att du alltid ser fräsch ut, trots bakfylla eller något annat otäckt. Orättvist! Du borde verkligen vara klassens maskot! :D

Johanna B- tjejen med de skönaste kommentarerna. Eiffelkvinnan? Det var en höjdare vill jag lova! :D Du är en väldigt fin människa Johanna, tappa aldrig bort det. Underbar!

Linus- hela klassens Linus! Kommentarer överflödiga, men du är vår älskling. ^^

Maja- Du var svår att sätta fingret på, du är lite "hemlig" av dig, men åh vad jag uppskattar dig och dina klockrena kommentarer! *gör pussljud med munnen*

Amelia- du är seriöst 50 ggr roligare än vad jag trodde i ettan. Du har blivit en helt annan människa, eller så har du kanske lättat på skalet bara? Hur som så tycker jag om dig, du är cool. :)

Johanna J- skitkul att ha helgtjänst med dig, du är en schysst tjej! Du rider väldigt bra, och tack för komplimangen om min ridning :)

Amanda- du är väldigt go och väldigt intelligent, det är 2 saker jag gillar :)

Camilla- don't mess with her! Jag diggar dig något enormt och du får mig att vrida mig av skratt. Skön brud, med ett enda passande smeknamn: Gud. :D

Maria- du är en sån där människa som alltid får mig att le, du har så käcka kommentarer och så härlig inställning till saker och ting. Det var otroligt roligt att jobba med dig som stallchef den där veckan, du vidgar mina vyer!

Åh vad jag älskar min klass. Jag tycker om er allihopa och ni får mig alltid att må bättre. Finns inget härligare än att sitta och tjöta med er, usch vad jag kommer böla på studenten. Plönningetiden tillsammans med ER är det bästa jag någonsin gjort, it was the time of my life. Älskar er! :`(

Ett gammalt lunarinlägg från förra året.

Miss you!

//Nena

Kommentarer
Postat av: Leander

<3

2009-04-28 @ 18:15:21
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: kelly

men shit! nu sitter jag här å lipar, fan vad ag saknar er alla!! bajs på att inte saker kan vara.

2010-02-24 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0