Feel the love!

Här är en liten mailkonversation mellan mig och Lasse! Jag blev nästan lite tårögd av hans svar måste jag säga. Saknar skolan och lärarna, och så världens bästa klass också förstås! ;)

Helena:
Hej!

Ett julkort har skickats till skolan från 05D via mig,
men jag ville även skriva lite mer personligt.

En god fortsättning och ett gott nytt år önskar jag dig och Fredrik!

Kram Helena C, Np05D


Lasse:
Hej Helena

Kul att höra ifrån dig. :)
Har jullov några dagar till men sedan drar det igång igen den 7 januari.
Har varit hemma med familjen och slappat.
Hälsa gärna till övriga klassen från mig.
Det värmer alltid att höra ifrån "Världens bästa klass"
Varma Julhälsningar
Lasse



Är han inte underbart söt vår klassföreståndare?
Jag kommer alltid anse att han och Fredrik är våra klassföreståndare,
 hur gamla vi och dom än blir! :D


Kommentarer
Postat av: Erica Lu

Åh, lilla Lassie :D Jag saknar både Lassie och Freddis. Någon som vet hur det är med Freddis fru? :S Love to you all ;)

2009-01-08 @ 10:49:34
URL: http://ericalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0