Keep on going!

Superkul att flera stycken redan skrivit. Kommer bli ännu roligare ju fler som skriver så skriv! Ni behöver inte skriva superlånga inlägg, men skriv gärna något iaf så vi vet att alla lever. Haha.

Jag har fått en idé till. (Värst vad jag är kreativ nuförtiden haha). Jag funderar på att bjuda hem hela klassen till mig och Johan nu på nyår och så har vi kul! Äter tacos, dricker lite, snackar och bara har det sådär bra som bara 05D kan ha det! Vad sägs? Om de flesta tar med en madrass o sovsäck så kan alla sova här också, vi bor ju trots allt i villa.. några sängar och en soffa finns dessutom. :D

Idag gör jag inte så mycket utom att samla mina krafter inför en storröj i huset. Det behövs! Ska tvätta lite kläder inför Tälje-resan också.

Puss från Nena <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har redan planer för nyår :(

2008-09-23 @ 16:16:20
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0