Flyinge/Gotlands-nytt

Nu är det Keno som står för Flyingenytt ;)

Är för tillfället hemma på Gotland för att ha uppköring, önska mig lycka till ;D Kan behövas...

På Flyinge är det lugnt, haft lite krig i huset men det har löst sig :D Ingen sätter sig på mig! Och jag har nog fått bekväma Erica att få tillbaka motivationen genom halvflummiga barbackaturer, haha! När jag red barbacka i torsdags själv, vem tror ni inte jag lyckas möta?! Susanne Gielen!!! Pinsamt? Ja, men hon verkade inte så brydd.

Biggan har förresten startat sin första 1.10 - hon var jätte duktig! Petade något räcke men hon var perfekt på allt annat så jag är supernöjd, svårt att tro att hon stannade på allt över 90 cm i våras.

Sen har vi ju haft Flyingedagarna, det var tufft eftersom det var mycket att göra (eftersom vi var så få som ställde upp, grrr!) men jag och Johanna N dansade iaf till Peter Ericsson och Jaguar Mails nummer. Film finns på Facebook ;) Asskoj!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0