Hej!

Sitter uppe en lördagkväll och väntar på killen ska komma hem...orkar inte vara ute o härja;)
så då tänkte jag skriva en liten rad:)

Allt har flytit på sen studenten, nyligen fått nytt jobb på en mjölkgård:) roligt att mjölka kor! trivs som fisken i vattnet! haha låter tokigt men kossor e asroliga! :D
Johan(pojkvän för er som inte vet) har flyttat hem till mig, bor på övervåningen i vårat hus där e som en hel lägenhet, allt utom dusch så vi tyckte de va smart, både billigare och närmare;)

nu är man plötsligt vuxen! saknar fjellare och klassen skitmkt! trodde inte ja skulle sakna fjellare men d va en bra plats om man räknar bort lite saker;) klassen visste jag att ja skulle sakna! synd att man vantrivdes på skolan bara..

hoppas allt är bra med er!
kramar Maria
kossor
Mina nya arbetskamrater;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0