Flyinge-nytt

Japp, då har snart 2 månader gått sen vi började här.

Träffade Lotte och Peppe igår när här var Pay and jump. Kul att träffa dom igen, saknar lottes härliga lektioner med alla bank i ridhusväggarna!

Ska fatta mig kort.

Snart breeders här på flyinge, lite förberedelser för det,
Staffete, min skolhäst och jag börjar komma mer och mer överens, det går inte riktigt lika fort över alla hinder längre, och det går faktiskt att forma sig runt innerskänkeln ;)

Jag och Keno har nyss varit inne i Lund och sett Mamma Mia på bio, sjukt bra film, se den om ni inte gjort det!

Håller på att packar nu, ska till Kungsbacka imorgon, lillsyrran ska tävla "stilSM", dvs Mountain horse stilhoppninge, finalen. Så håll tummarna nu allihop!

Ni får ha det så bra, saknar er alla!
Pusspuss / Erica Lu (som Lotte så fint kommentera, Lu:et alltså)

ps. lägger in några plönningebilder... kommer fler ngn annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0