Guess what?!

Gissa vem som sitter i en datasal på FLYINGE och skriver här i vår kära blogg? ^^

Jag hälsar på Erica och vi har det trevligt, vi har ätit godis och tittat på film a la Plönningestyle, samt pratat. Allt detta igår kväll.

Idag har hon massa plugg stackaren, så jag läser Cosmo, Gossip Girl och bara njuter av att inte ha plugg. Ha!

Jag åker hem ikväll, hem till min älskade man.

Men fan vad kul att vara här! Har hejat på Keno, Pallan, Johanna J, Johanna N, Mickis och även lärt känna nya bekantskaper, tex Ericas nya kompis Sofia. Hon gick på Vreta och red Alison i våras när vi tävlade mot dom.

Visstja, Keno har blivit blond! :D vilken chock jag fick, det är så himla ovant, men jag har börjat vänja mig nu..

Nä nu får jag allt ta och avsluta, tjejerna kommer nog strax tillbaka från bibblan och måste ha datorn igen.

Jag får återgå till min skvallriga läsning.. ;)

KRAM från Nena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0