Livet i Haverdal

Ja, eftersom Nena och Flyinge är duktiga på att uppdatera så får väll jag med göra det.

Jag jobbar vidare på Donken, och det rullar på. Hade väldigt roligt på jobbet i lördags natt, då X antal fulla killar försökte raggupp mig, fick tom en killes numer, så om någon av er ville ha uppmärksamet av killar så satsa på ett nattjobb på snabbmats resturang ;) Jag kan tyvär inte garantera att killarna är trevliga eller ser bra ut.

Jobbar även hos Elisabeth i Rävinge, där är det vanliga stall jobbet som gäller, fodring, mockning osv... Men jag trivs riktigt bra där. Och Eftersom jag fått mindre timmar på Donken denna månaden kommer jag vara i Rävinge en hel del.

Om någon är intreserad av att skaffa katt så finns det 4 stycken supersöta kattungar i räving just nu, så ni vet.

Livet ihop med Kristian och Lester rullar oxå på, med lite småbråk och mycket mys.
Jag har även börjat med körkortet, har gått på alla teori lektioner och kört 2ggr. Är riktigt stolt över mig själv.
Rider fortfarande på Harplinge Ridklubb en gång i veckan, i tisdags hoppade vi, eftersom det flesta i gruppen är 30+ och inte ridigt sen de var i tonåren så var det inte på nån högre invå, men ändå väldigt kul.

Om någon skulle undra så har mina föräldrar kommit till rätta borta i Texas, de har flyttat in i ett hus och allt rullar på för dom. De hade vissa problem under orkanen Ike, de var vatten och strömlösa i 3dygn men inga skador på varken hus eller bilar.

Just nu ligger Lester i tvättkorgen och sover medans Kristian håller på att somna i soffan, allt är som vanligt.

Saknar er alla jätte mkt! Och självklart är ni välkommna att hälsa på när ni vill!
puss och kram Erika Le ;)



Såhär mysiga är vi här i Haverdal!

Kommentarer
Postat av: Nena

Fan också att de inte ser bra ut! :P

2008-10-09 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0