Plönninge

va igår och fixade ut mitt slutbetyg, kändes konstigt att köra dit igen...
när jag svängde vid Harplinge kyrka blev de nästan för mycket när jag insåg att jag aldrig mer kommer sitta med NP05D och tjattra strunt hela dagarna...

de va kul att träffa alla lärarna elle nästan alla... åke va lika glad som vanligt och lassie smajlade på, några såg ju ut som dom brukar dock.. historia ***  tex.

kan erkänna att jag faktiskt grinade en skvätt på vägen hem i bilen..
Plönninge va verkligen bästa tiden nånsin!!! saknar alla så sjukt mycket.

så idag kände jag för att va nostalgisk och har uppdaterat plönningegalleriet på min hemsida:

http://nerman.zoomin.se/A63566

Ha det bra alla NP05D:or!!!! PUSSSAR från Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0