Plönninge will last!

Nu är det såhär att jag älskar 05D över allt annat och därför har jag skapat denna blogg. Jag vill att vi alal ska ha lite mer koll på varandra, vi är början av vårt vuxenliv och åtminstone jag är grymt nyfiken å hur det går för alla! Alla i klassen får inloggningsuppgifterna och sen får vi alla blogga här när vi vill, hur vi vill och om vad vi vill. Lägg in nya bilder på din bil eller nya pojk/flickvän, rapportera om vilda fester eller viktiga nyheter, skriv av dig en regnig dag när du längtar efter sällskap eller skriv om din jobbiga chef. Inget är för stort eller litet för att tas upp här, ni minns väl alla våra diskussioner på lektionerna?

Länge leve Np05D!

XoXo Helena (Ps stor fördel om den som bloggat skriver sitt namn längst ner i inlägget, då har vi bra koll!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0