Simlångdalen-Laholm

sitter just nu på jobbet och hade lite tid över så tänkte försöka mig på detta, jättebra ide med en klassblogg.

för er som inte vet så jobbar jag i laholm på ett gruppboende för autistiska barn, väldigt slappt jobb promenerar och ser på tv hela dag. haha..

jag e still kvar i lilla lilla tråkiga simlångsdalen, men husbygge är igång och kommer antagligen flytta ihop med min pojkvän Ricky nästa år, eller så fort huset e klart :)

Har även köpt ny pålle blev ett fullblod denna gången också, en 8 årig valack som gått en massa fälttävlan, men hör och häpna han går medelsvår dressyr också, himla roligt å sitta och göra galoppiruetter och byten.. så här ska tävlas dressyr, dressyrtanten lever än!

CJ min andra lilla plutt är kvar och så kommer de förbli, för den hästen äger mitt hjärta.

känns väldigt tråkigt nu när många flyttat hem till sina delar av landet, saknar alla enormt mycket!!

för å läsa min blogg får ni kolla på min hemsida www.nerman.zoomin.se där kan ni även kolla in bilder på min nya pålle och senare även bilder från husbygget :)

Ha de så bra alla, pussar Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0