Morrnmorrn

Följer Erikas linje o uppger lite info om mig o mitt liv fram tills nu; Bor med Adrian (jajemen, har inte bytt än!) i ett litet hus som vi hyr i heberg, jättenära Slöinge djursjukhus. Vi flyttade in i mitten av juli och trivs jättebra! Jag jobbar hos Eamon Hickey som bor bara 10 minuter härifrån så ja har nära till jobbet. Jag har även Tella där så de e kanon:) Jag började jobba där i mitten av juni och i torsdags började Karolina (från 05B, tsmns med Kevin) jobba där också, jätteroligt:) Innan dess har jag den mesta av tiden varit själv men haft tre praktikanter från Plönninge. Lite konstigt men kul. Jag har jobbat mycket men ändå lyckats träffa Helena och Erika.
Som ni vet hade jag och Adrian inflyttningsfest den 6e september och i alla fall en del av klanen 05D dök upp. Bl.a. Sara, Emelie, Helena, Erika, Antonia, Lisette, Linnea, Camilla, Sofia etc. Även en del andra Plönningefolk så de va kul tyckte i alla fall jag:)
Detta är vad som hänt i mitt liv fram tills nu men ja lovar att så fort något nytt händer eller om jag har något annat att dela med mig av så ska jag uppdatera. Ha det bra tills dess!

Puss o kram Emma


Ps. Superbra initativ Helena! Ds.

Jag & Tella i Fbg, 1,10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0